i heart elmo



Im Tired


Salam blogger dekat semua orang... SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA yer korang...oke nih baru jer siap membuat roti jala my sister in-law tempah..fuhh memang letih laaa..tired,tired,tired !! grrr... aku and mak aku jer buad yang lain dah tidor daa...perutku pon dah lapar nih tada benda nak makan...pedih rase perot yang sedang kelaparan ni...huhu..k'sian kat aku.. huhu...aku buat 2kg tepung jer..tak banyak..aku start buad pukul 12:00 a.m - 6:11 a.m. fuhh letih gilerr...okeh laa aku dah tired nak menaip ..jom layan gambar aku nih..









tengah lipat menjadi 3 segi :)) aku pon dah pandai buad
macam nih..korang ??

jala jangan tak jala ..


taraaa..dah siap lipat..comel tak ??



oke dah siap ...


huh..semua ni aku yang kene basuh..


sibok lak minah nih nak ambk gmbr ..

|


copyright blogskin byschaaalhassan