i heart elmo



Happy Eid Day


Assalaimualaikum w.b.t

Hi alls , lama dah rasa aku tak udpate blog ni , haish aku dah boring la dengan berbloging ni . entah la kenape , maybe sebab nak UPSR kot . aku kena banyak fokus pada pelajaran , yela UPSR dah pon nak dekat , tak mau main-main lagi yee cik adik . kan aku main-main pulak kesian dekat parents aku yang selalu harap kan anak-anak dia berjaya , jadi orang yang berguna dan berjaya :) oke-oke RAYA dah nak dekat kan ? kalau sebut pasal raya semua bersemangat nak raya kan ? but raya ni tak boleh la aku nak enjoy-enjoy sangat weeii . UPSR dah nak dekat sangat sayang oii *peringatan untuk diri sendiri . kesian kan pada UPSR candidates 2012 ? beraya kena baca buku . tak apa la u alls  tahun ni je kita beraya dengan buku . jangan bawa buku je bace . *peringatan untuk diri sendiri .


Okey lets start ! saya NUR ATIRA atau dikenali sebagai TIRA . buat kawan-kawan mengenali diri ini atau tidak , akau ingin memohon sepuluh jari untuk meminta maaf jikalau ade terguris hati dan perasaan korang semua . HARAP KORANG MAAFKAN , semoga Aidilfitri kali ini lebih bermakna buat kita semua :) manusia ini selalu buat silap so aku pon macam itu juga , mana la tahu kalau aku ada mengumpat , mengata , memaki korang , aku harap korang maafkan ok ? oke laa , aku rasa cukup setakat itu coleteh aku pada hari ini . bye thank all yang sudi membaca blog aku yang merepek ni .. hahaha .. assalaimualaikum .. SELAMAT BERBUKA PUASA . :)



* saya laa budak chubby yang akan menduduki UPSR :) *

|


copyright blogskin byschaaalhassan